Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/seolit2/domains/madamowi.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Jak wspomóc lokalne gastro przed upadkiem? | madamowi.pl

Jak wspomóc lokalne gastro przed upadkiem?

Początek pandemii w 2020 roku był prawdziwą próbą przetrwania dla biznesów gastronomicznych w naszym kraju. Nowe lokale praktycznie nie miały szans na rozwój, a nawet niektóre renomowane restauracje musiały zawinąć interes. Dziś nie jest już tak ciężko, ale przemysł gastro zawsze był branżą mocno konkurencyjną, z wysokim progiem wejścia i ciężkim wyzwaniem w kontekście utrzymania się na rynku

W artykule, który czytasz, przedstawimy kilka sposobów na wspomaganie waszych ulubionych, lokalnych lokali gastronomicznych przed upadkiem. Pierwszym — i najbardziej oczywistym — jest kupowanie jedzenia w lokalu. Czego potrzebują restauracje? Klientów. Oczywiście nie namawiamy, żebyście sami generowali w restauracji taki obrót, żeby ją utrzymać, ale warto raz na jakiś czas zamówić coś z ulubionego lokalu. 

Dobrym zwyczajem jest też polecanie. Rzecz oczywista, ale często o niej zapominamy, szczególnie w internecie. Większa szansa na komentarz lub ocenę w internecie zdecydowanie jest od użytkownika, któremu coś się nie spodobało. Prosty przykład — ktoś zamawia pizzę. Pizza przyszła zgodnie z zamówieniem, ciepła, świeża. I co? No i nic, pizza zjedzona, klient zadowolony i koniec tematu, może kiedyś wróci. Załóżmy jednak, że pizza przyszła niezgodna z zamówieniem, a kurierowi zeszło dłużej, niż pierwotnie było zakładane. Głodny, niezadowolony klient jest bardziej podatny na napisanie negatywnej opinii. Nie zapominajmy więc o opiniach wtedy, kiedy jesteśmy zadowoleni z zamówienia. Zwyczajne polecanie miejsca znajomym lub zabranie ich do tego miejsca na obiad również jest dobrym sposobem na wspomaganie waszego ulubionego lokalu.

Uważamy, że dobrą praktyką w przypadku chęci pomocy lokalnemu gastro jest też oferowanie pomocy w sprawach, na których się znasz. Zauważyłeś, że kiepsko radzą sobie w internecie? Być może znasz się na promocji internetowej lub znasz kogoś, kto mógłby pomóc. Zauważyłeś, że zmienili skład lub składniki w niektórych daniach? Zapytaj, może okaże się, że znasz lepszego dostawcę tych składników. Przykłady mogą być różne, ale cel jest wspólny. Chcesz pomóc i widzisz, że jesteś w stanie to zrobić? Porozmawiaj z ludźmi i zaoferuj — na pewno to docenią.