ZDROWY JADŁOSPIS

Od poniedziałku jestem na tzw. diecie. Tak zwanej, bo nie jest to żadna dieta tylko zdrowe, regularne odżywianie. Jem 5 posiłków dziennie, wypijam minimum 2 litry wody i 2 filiżanki czystka. Nie jem fastfoodów ani słodyczy. Wydrukowałam sobie tabelkę, na której wpisuję co zjadłam i czy udało mi się wypić odpowiednią ilość wody i czystka. I jak na razie przez te 7 dni udało mi się przestrzegać swoich założeń!

Poniedziałek był dniem oczyszczenia organizmu. Piłam tylko koktajle z buraka i pietruszki oraz wodę, a na obiad zjadłam zupę krem. Było ciężko, ale szybko przyszedł wtorek, a wraz z nim same pyszne dania 😉

Mam dla Was dwa przykładowe jadłospisy. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie!

DSC_1109

Każdy dzień zaczynam od szklanki ciepłej wody z sokiem z połówki z cytryny. Dlaczego? Ponieważ przyspiesza metabolizm, poprawia trawienie i pomaga oczyścić organizm. A poza tym jest pyszna i dodaje energii!

DSC_0098

W ciągu dnia wypijam też dwie filiżanki czystka.

DZIEŃ I

ŚNIADANIE: CZEKOLADOWA OWSIANKA Z BANANEM

DSC_1113

Pyszne, szybkie, zdrowe i sycące śniadanie. Czego chcieć więcej?

Przepis na owsiankę znajdziecie TUTAJ

DRUGIE ŚNIADANIE: KOKTAJL Z BURAKA

DSC_1122

Idealnym drugim posiłkiem jest koktajl. Robi się go szybko i z tego co mamy akurat pod ręką. Fajne jest też to, że możemy go przelać do butelki czy słoika i wypić w biegu, albo wrzucić do torebki.

OBIAD: ZUPA KREM Z DYNI

DSC_1119

Idzie jesień. A jesień=dynie. Krem z dyni to pożywna i rozgrzewająca zupa. Dynię upiekłam w piekarniku z czosnkiem. Dodałam też starty imbir i pomarańczę.

PRZEKĄSKA: DAKTYLE

14114714_1357815800930432_536180794_o

Uwielbiam słodycze! Czekoladę, ciasta, ciasteczka… Ale trzeba się opanować i z tym skończyć 😉 Dlatego kiedy nachodzi mnie ochota na coś słodkiego sięgam na przykład po daktyle. 4 sztuki zaspokajają moją chęć na słodkości.

KOLACJA: KANAPKA Z SZYNKĄ I AWOKADO

DSC_1130

Przez ostatni tydzień chodziłam do pracy na drugą zmianę. Zaczynałam o 14:00, a kończyłam o 22:00. Ciężko było zjeść na kolację coś innego niż kanapka. W tym tygodniu to się zmieni i kolacje będą bardziej urozmaicone!

DZIEŃ II

ŚNIADANIE: JAGLANKA Z SOKIEM MALINOWYM

14163958_1357829080929104_293547512_o

Kasza jaglana jest jedną z najzdrowszych kasz. Jednak nie bardzo rozumiałam jak można jeść ją na śniadanie. Jak widać można! Z dodatkiem miodu i owoców, albo soku jest świetnym posiłkiem na rozpoczęcie dnia.

DRUGIE ŚNIADANIE:  KOKTAJL Z BANANA, BRZOSKWINI, BURAKA I PIETRUSZKI

DSC_1141

OBIAD: GRILLOWANA PIERŚ Z KURCZAKA Z WARZYWAMI

DSC_1137

Patelnia grillowa to super sprawa. Możemy smażyć na niej kurczaka czy rybę bez dodatku tłuszczu. Pierś z kurczaka z warzywami jest moim ulubionym przepisem na obiad, kiedy nie mam czasu stać przy garach 😉

PRZEKĄSKA: SUSZONE PLASTERKI JABŁKA

14164130_1357843727594306_1294549517_o

Suszone owoce są świetną przekąską. Plasterki banana, mango czy jabłka są słodkie i pożywne. Niestety suszone owoce kupowane na wagę zazwyczaj mają w sobie mnóstwo cukru, więc najlepiej zrobić to samemu. W parowniku elektrycznym albo piekarniku.

KOLACJA: KANAPKA Z ROSZPONKĄ I SZYNKĄ

DSC_1154

Bardzo lubię roszponkę i rukolę. Są idealnym dodatkiem do kanapek. No i ten domowy chlebem od rodziców <3 Mniam!

Co myślicie o takim jadłospisie? I zdrowym odżywianiu?

Dajcie znać czy podobają Wam się takie wpisy i czy wrzucać je częściej.

ZDROWY JADŁOSPIS

PLACUSZKI BANANOWO-OWSIANE

ZDROWY JADŁOSPIS

JAGLANE BROWNIE

Nowszy post

There is one comment

Zostaw komentarz