ZDROWY JADŁOSPIS

Od poniedziałku jestem na tzw. diecie. Tak zwanej, bo nie jest to żadna dieta tylko zdrowe, regularne odżywianie. Jem 5 posiłków dziennie, wypijam minimum 2 litry wody i 2 filiżanki czystka. Nie jem fastfoodów ani słodyczy. Wydrukowałam sobie tabelkę, na której wpisuję co zjadłam i czy udało mi się wypić odpowiednią ilość wody i czystka. I jak na razie przez te 7 dni udało mi się przestrzegać swoich założeń!

Poniedziałek był dniem oczyszczenia organizmu. Piłam tylko koktajle z buraka i pietruszki oraz wodę, a na obiad zjadłam zupę krem. Było ciężko, ale szybko przyszedł wtorek, a wraz z nim same pyszne dania 😉

Mam dla Was dwa przykładowe jadłospisy. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie!

DSC_1109

Każdy dzień zaczynam od szklanki ciepłej wody z sokiem z połówki z cytryny. Dlaczego? Ponieważ przyspiesza metabolizm, poprawia trawienie i pomaga oczyścić organizm. A poza tym jest pyszna i dodaje energii!

DSC_0098

W ciągu dnia wypijam też dwie filiżanki czystka.

DZIEŃ I

ŚNIADANIE: CZEKOLADOWA OWSIANKA Z BANANEM

DSC_1113

Pyszne, szybkie, zdrowe i sycące śniadanie. Czego chcieć więcej?

Przepis na owsiankę znajdziecie TUTAJ

DRUGIE ŚNIADANIE: KOKTAJL Z BURAKA

DSC_1122

Idealnym drugim posiłkiem jest koktajl. Robi się go szybko i z tego co mamy akurat pod ręką. Fajne jest też to, że możemy go przelać do butelki czy słoika i wypić w biegu, albo wrzucić do torebki.

OBIAD: ZUPA KREM Z DYNI

DSC_1119

Idzie jesień. A jesień=dynie. Krem z dyni to pożywna i rozgrzewająca zupa. Dynię upiekłam w piekarniku z czosnkiem. Dodałam też starty imbir i pomarańczę.

PRZEKĄSKA: DAKTYLE

14114714_1357815800930432_536180794_o

Uwielbiam słodycze! Czekoladę, ciasta, ciasteczka… Ale trzeba się opanować i z tym skończyć 😉 Dlatego kiedy nachodzi mnie ochota na coś słodkiego sięgam na przykład po daktyle. 4 sztuki zaspokajają moją chęć na słodkości.

KOLACJA: KANAPKA Z SZYNKĄ I AWOKADO

DSC_1130

Przez ostatni tydzień chodziłam do pracy na drugą zmianę. Zaczynałam o 14:00, a kończyłam o 22:00. Ciężko było zjeść na kolację coś innego niż kanapka. W tym tygodniu to się zmieni i kolacje będą bardziej urozmaicone!

DZIEŃ II

ŚNIADANIE: JAGLANKA Z SOKIEM MALINOWYM

14163958_1357829080929104_293547512_o

Kasza jaglana jest jedną z najzdrowszych kasz. Jednak nie bardzo rozumiałam jak można jeść ją na śniadanie. Jak widać można! Z dodatkiem miodu i owoców, albo soku jest świetnym posiłkiem na rozpoczęcie dnia.

DRUGIE ŚNIADANIE:  KOKTAJL Z BANANA, BRZOSKWINI, BURAKA I PIETRUSZKI

DSC_1141

OBIAD: GRILLOWANA PIERŚ Z KURCZAKA Z WARZYWAMI

DSC_1137

Patelnia grillowa to super sprawa. Możemy smażyć na niej kurczaka czy rybę bez dodatku tłuszczu. Pierś z kurczaka z warzywami jest moim ulubionym przepisem na obiad, kiedy nie mam czasu stać przy garach 😉

PRZEKĄSKA: SUSZONE PLASTERKI JABŁKA

14164130_1357843727594306_1294549517_o

Suszone owoce są świetną przekąską. Plasterki banana, mango czy jabłka są słodkie i pożywne. Niestety suszone owoce kupowane na wagę zazwyczaj mają w sobie mnóstwo cukru, więc najlepiej zrobić to samemu. W parowniku elektrycznym albo piekarniku.

KOLACJA: KANAPKA Z ROSZPONKĄ I SZYNKĄ

DSC_1154

Bardzo lubię roszponkę i rukolę. Są idealnym dodatkiem do kanapek. No i ten domowy chlebem od rodziców <3 Mniam!

Co myślicie o takim jadłospisie? I zdrowym odżywianiu?

Dajcie znać czy podobają Wam się takie wpisy i czy wrzucać je częściej.

ZDROWY JADŁOSPIS

PLACUSZKI BANANOWO-OWSIANE

ZDROWY JADŁOSPIS

JAGLANE BROWNIE

Nowszy post

There are 5 comments

  1. 그래프토토

    I think this is among the most important information for me.
    And i’m glad reading your article. But want to remark on few general things,
    The website style is great, the articles is really nice
    : D. Good job, cheers

Zostaw komentarz