Guacamole

Uważacie, że awokado jest bez smaku?
Nic bardziej mylnego! Spróbujcie dodać do niego czosnek, cebulkę, sok z cytryny, pieprz i sól. I wychodzi wspaniała, zdrowa pasta – guacamole!
Guacamole ma w sobie całe mnóstwo witamin. A, B6, D, E, K, kwas foliowy i ogromną ilość potasu!
A poza tym to świetna przekąska. Pastą z awokado można smarować chleb zamiast masła, albo wcinać z nachosami.


Składniki:

dojrzałe awokado
ząbek czosnku
sól, pieprz
sok z limonki lub cytryny

Awokado obieramy lub tak jak ja miąższ wybieramy łyżką. Rozgniatamy widelcem. Dodajemy czosnek, odrobinę soku z limonki i doprawiamy solą oraz pieprzem.

Nic prostszego! 😉

Guacamole

Domowe sosy

Nowszy post

There are 13 comments

  1. Moje spełnienie

    Robiłam taką pastę i powiem szczerze, nie smakuje mi awokado. Próbowałam w kawałku jako owoc i później w paście… jednak to nie moje smaki.
    Ale kanapeczki wyglądają apetycznie 😉 pozdrawiam

  2. Ania W

    Samo avocado dla mnie okropne, sama pasta też nie, ale z krakersem ok, albo na chlebek i coś o zdecydowanym smaku na wierzch – pycha ! I samo dobro 🙂

  3. Paulette

    U nas w przedszkolu na podwieczorek dzieciom przygotowali pastę z awokado 😛 Okazało się porażką bo jak pasta poleży chwilę to zmienia kolor który skutecznie zniechęcił dzieciaki 😛 Nawet my panie nie chciałyśmy ryzykować 😛

Zostaw komentarz